14:51

Aktiv blogg osv osv.
På lördag är det Tivolirock i Kristianstad - jag är så galet pepp! Ska se Timo för tredje gången, The Ark, Johnossi och Hästpojken för andra gången, men mest pepp är jag nog inför Familjen? It all began in Hässleholm, yeaaaaah.

Snart ska jag in till Kstad och se Fibes, Oh Fibes! (<33333333) samt hämta mitt tivolirocksband :D:D:D fint

Var inne i Kstad igår också, och fick av "misstag" se ett band som heter Musikkollektivet. De hade galet mysig musik, verkade vara trevliga killar (......sedan var de ASsnygga också........). Jag tipsar om dem idag!

The Ark - Superstar

Kommentarer
Kommenterat av c-craazy | WWW

sv; hmm ja :o

Skrivet klockan 17:50:35 den 2011-06-14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hade du tänkt kommentera igen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0